Browse Gorgeous Man # A |  B |  C |  D |  E |  F |  G |  H |  I |  J |  K |  L |  M |  N |  O |  P |  Q |  R |  S |  T |  U |  V |  W |  X |  Y |  Z
 

Zayn Malik


Zayn Malik "Zain Malik" or Zain Javadd Malik (born January 12, 1993) is a British singer and member of the boy band One Direction. Zayn Malik (Zain often spelled Zayn) and his bandmates were contestants on the fall 2010 season of 'X Factor.


Born in East Bowling, Bradford on January 12, 1993 and he's mixed race - half English and half Pakistani. Zayn Malik is a member of One Direction.  The boy band had a solid run on X Factor in the Fall of 2010. One Direction plans to stick together as a band and hopes to record an album in 2011.



He sang on the show X Factor alongside four other members in his group, One Direction. They were formed in bootcamp where the lads were rejected as solo singers. Simon took them further, as he thought they were too good to let go and saw potential in them.


Zain's nerves did get the better of him at the start when they had to battle out their dance moves during bootcamp. However Simon did encourage him to participate and Zain gave it his all.



59 comments:

  1. i love him so frikin much hes mine ladies, mine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SHUT THE # UP HES MINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

      Delete
    2. Its never gonna happen!!!!!!
      hes to i love with me obviously

      Delete
    3. fock u hes all mineeeeeeeeeeeeeeee so go suck ur moms all u zain amlik fans

      Delete
    4. stupid bitches u aint gonna get dat sexy thing EVER!! i met them twice!! they even gave me a kiss;) Haaaaaaaa BIATCHES!!!!!

      Delete
    5. I don't think so, sweetie. He's mine. And when I say mine, I mean MINE. Back off.

      Delete
    6. im a true directioner

      Delete
    7. no ones having HIM BUT ME

      Delete
  2. Replies
    1. well he dont love you asshole

      Delete
    2. Niall matter & Zayn Malik fanMarch 20, 2013 at 6:32 AM

      Be nice loser

      Delete
  3. Replies
    1. shut the hell up fake bitch

      Delete
    2. yall dont even know him yall just saw him assholes so shut the fuck up dumb whores!!!!!


      have a nice day bitches;)

      Delete
    3. We may not know him but we can say he's cute so u can go on an stop calling us freaking dumb whores ur just jeualous cuz u can't have him

      Delete
    4. Zayn and Niall matter fanMarch 20, 2013 at 6:34 AM

      B Nice Loser Watch your language

      Delete
  4. akin ka na lang pede... i mean please be mine.... anonymous if u want we can share...hahaahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. fock u we cant share its have or not have but i usually have

      Delete
    2. rami gt a lyf.U R TO OLD HIM

      Delete
    3. go to hell bitches

      Delete
  5. you people have nothing zayn wants compared to me....OWNED

    ReplyDelete
  6. i love all of one direction member..♥♥♥

    ReplyDelete
  7. I love youu Zayn Malik (je t'aime)

    ReplyDelete
  8. I love zayn malik.and he is mine boyy(L)

    ReplyDelete
    Replies
    1. shut the fock up all u slags out there beat this i gave him a blowjob on his birthday backstage and he loved it so beat that LL U FOCKING SLUTS OUT THER ESPECIALLY ALL U BITCHES

      Delete
  9. he is mulim..i am too muslim...love you I and zayn malikk..forever.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SORRY HIS A MUSLIM BUT NT A PROSI SO GO AN DIG UP SUM OLD MEN THATS WAT U R GUD 4

      Delete
  10. I LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE<3333333333333333333333333333ZAYNNNNNNNNNNNNNN
    YO BITCHES, HE MINE!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. HE IS NOT AS CUUUUUTTE AS NIALL HORMAN!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. SHUT THE FOCK UP U SLAGS EVERYONE LOVES THE PAKI IN THE GROUP NOT THE WHITE 1S

      Delete
    2. It's Niall Horan!!!! And why the fuck is everyone making a big ass deal bout this I mean its not like Ur really gonna date one of them gosh just keep dreaming when Ur asleep and stop.calling other girls whores and Bitches and sluts gosh just shut the fuck up

      Delete
  12. ZAAAAAAAAAAAAAAYN MAAAAAAALIK <33

    ReplyDelete
  13. zayn tu est le plus beau garcon que j'ai jamais vu de toute mon existence je te suis depuis que t'est a xfactor en 2010 et j'adore ta beautiful music i love you zayn forever

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikr yo tqmbien Lo vi en el x factor en 2010 era super fantastico

      Delete
  14. dang how mony languages do u kw

    ReplyDelete
  15. grabeh! ang gwapo mu ZAYN MALIK! i love you so much...
    from careengrace.

    ReplyDelete
  16. I love zayn he is mega hot and the only hot one sorry dudes he mine :)

    ReplyDelete
  17. Zayn is so Adorabl he,s mine love you zayn

    ReplyDelete
  18. zayn u rock i love your songs i wish i can meet you love you. he mine BACK OFF!!!!!

    ReplyDelete
  19. Zayn u r sooooo! HOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. SHUT THE FOCK U LITLE BITCH IF U CAN BEAT THIS BEAT IT I GAVE ZAIN MALIK A BLOWJOB ON HIZ BIRTHDAY BACKSTAGE AND HE WAS LOVING IT

      Delete
  20. No hes mine so back off!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhh u fuk of and do 1 he is 2 young 4 ya

      Delete
  21. teri beni ni pudi ssssssssssooooooooooo du 1

    ReplyDelete
  22. Replies
    1. pleasssee this not for liam, but yeah i love all one direction member.. but again this page just zayn, love him sooooo muchhhhhhhhhhhh...!!!!!!!!!!

      Delete
  23. love zayn, your cuteee... :*

    ReplyDelete
  24. Ok all you r dreaming I mean,its true u guys love 1D,but wake up as his lil sis I love him so much I no he don't like you guys if he new you he'd hate u guys,he don't like no fans cusing like this, speacilly for him.you got anything to say let me no and ill tell him with no cus words and yeah I'm his lil sis.

    ReplyDelete
  25. ALL OF YOU BITCHES BACK OFF!!!!!!!! HE IS MINE!!!!!!! FUCK OFF, BIATCHES!!!!

    ReplyDelete
  26. Wow these comments r so crazy no offence. No need for the cursin and all lol . I don't just like zayn for his looks. He seems like a nice guy(: to zayn Harry Liam Louis and Niall ! Lovve 1d ✌❤�� u guys r the bomb like tic.tic. Boom lol ZAYN�� from JC��

    ReplyDelete
  27. You know... He cares about his fans but not that much

    ReplyDelete
  28. Listen here whores zayn malik is mine so yall better back off
    he's mine so none of yall can have him but me

    ReplyDelete